linnpettersson

Alla inlägg under juni 2012

Av Linn Pettersson - 10 juni 2012 17:17

Medans man ändå väntar kan jag ju lägga in en bild på finste älsklingen också... 

Finast FAST skitigast! :) 

 

och husses och mattes apa....     

Av Linn Pettersson - 10 juni 2012 16:51

Stolt över att äntligen har fått färg inhandlad och börjat måla logen/ladugården! 

Men å andra sidan inte alls nöjd med vädret som ska hållas som det gör! 

Söndags var vi i Linköping på flygvapenmuseet igen för att titta på flyguppvisning.. det var.. riktigt fränt faktiskt! :)

Den här helgen då... fredagen vart ännu en utflyktsdag till Linköping men den här gången för att åka till cloetta! 

mmmmm.. goodis! 

Dan därpå åkte vi till byggmax för att skaffa färg.. 200 liter i sänkta bilen.. hmm, det vart hjulhus mot däck på hemvägen! På kvällen fick vi mat hos mamma tillsammans med Mikaela och Tony som hade tagit tummarna ur sina rövar och ut ur övergivna katrineholm för att komma och hälsa på oss!

Målade på en dag som denna tills det började regna! PISSVÄDER! 

Inatt blir man övergiven med en hund och 2 katter och imorgon bitti kommer nå jävla brandskyddskontoll hir och ska glo! På torsdag.. iväg med Viruset för att se till att det absolut finns en liten bebis där i magen som ska komma ut till mig om ca 11 månader! Bara att vänta och längta ihjäl sig! 

Kanske ska ta tag i det påbörjade stallet sålänge och även försöka håva in lite pengar till det. 

På fredag bär det av till capio i örebro för att ta spruta mot livmoderhalscancer.. lika bra när det ändå är gratis! 

Fick sorgligt men skönt nog inget jobb inom kommun men istället ringer Jonna upp och säger att Otto har lite jobb till mig.. Nära och bra.. speciellt när man redan har praktiserat där 5 veckor tidigare. Jobbigt bara att börja klockan 07.00 men det gör nog inget.. jonna sa att jag säkert inte skulle behöva jobba hela dagar eller hela veckor.. bra med lite jobb överhuvudtaget när man inte fick nåt annat! Får hoppas på bra lön också! Även skönt att jag kan välja själv hur länge jag vill vara där :) Kan ju iallafall vara där dom veckorna jag skulle ha jobbat.

Snart tjänar man förhoppningsvis ihop lite pengar på loppis också! Ännu något bra är att innan jag hade något jobb alls så bestämde jag med faster att jag skulle putsa och måla om deras stall ovh tjäna lite pengar där också.. så det går nog ihop sig med ekonomin den här sommaren också :).


Nu måste Jimmsen komma in så vi kan äta lite mat och titta på fillm innan han lämnar mig! Äh, han jobbar ju bara i Lindesberg så förhoppningsvis kommer han hem någon dag i veckan! :) 

Fast även om han inte gör det så älskar jag honom massor ändå! :) Puss älsklingen min! 

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards