linnpettersson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linn Pettersson - 15 augusti 2012 13:32

Istället för att behöva vänta 2 år så blev det helt plötsligt att bara behöva vänta ca 2 månader! :-D
ÖVERLYCKLIG TJEJ SKRIVER JUST NU DETTA INLÄGG :-D.
"already glowing" även kallad "Allan".
UUUUUUURGULLIG LITEN HINGST! :-*

Av Linn Pettersson - 8 augusti 2012 08:50

Det är sååå roligt med kommentarer på denna sida! Inte för att jag får några, men det kan ju vara kul.
Jajja! Denna vecka är nettisplettis med mig och målar och skruvar lite hos Otto! Ser ni så vackert det blir där på väggen? :-D... Nejuste, jag har ju knappt några besökare! :-o.. Joo lite ^^.
Igår va nettan o Linnsan mördare... Vi kokade kräftor, fyfan vad vi är bra, eftersom vi lyckades! Idag blir vi seriemördare också eller vad det nu heter då vi iallafall ska koka mer kräftor... Nettan måste ju också ha tills på fredag då det är kräftskiva+födelsedagskalas för 17-åringen nettis :-D.
Idag ska även Pierre vara med, hans lyckliga utrop när han fick veta var: jaaaaaaaaa! Typ överlycklig kille :-o.
Ojoj! Nu måste nettan o jag fortsätta måla här innan nån ser att vi gör.ingenting ^^.

Älskar och saknar min Jimmy mest i hela världen! :-)

Av Linn Pettersson - 4 augusti 2012 20:23

Jag vill inte att allting bara ska handla om det hit o dit.. Det ska va så ändå.
Jag vill inte vara i vägen hur som helst.. Jag ska va där ändå.
Jag vill inte heller bli hatad eller feltagen.. Jag vill bli älskad ändå.

Jimmy är min höjdpunkt på dagen vare sig det är i verkligheten eller i telefon.
Jimmy är den jag ser upp till och gärna lyssnar på.
Jimmy är den som gör att mitt hjärta fortsätter pumpa för det det känner.
Jimmy är den som leker smart men även lyckas.
Jimmy är den som får mig att le, vare sig jag vill eller ej.
Jimmy är den som tänker på alla andra även fast det är svårt.
Jimmy är den jag litar på till 100 för att kunna berätta varenda bokstav utan att behöva bli orolig för rykten.
Jimmy är den jag kan kalla underbar i alla lägen, hur humöret än står till.
Jimmy är den jag alltid vill pussa på kinden på kvällen och få bli omhålld av en hel natt... Det är bara han som skulle orka.
Jimmy är den jag älskar och den jag alltid vill älska vare sig tån är bruten eller håret trillar av.

Känslorna som bara känner något speciellt för en speciell person.

Av Linn Pettersson - 3 augusti 2012 12:42

Känner mig nyttig om jag kollar på bilden men känner mig vääääldigt onyttig om jag kollar på magen samtidigt -.- Nää, måste ta tag i detta och komma ut i springtakt med dixie! Förstår inte vad som är så svårt med det ibland..
Jajja! Inget föl blev det heller så nu tar det ännu en stund innan jag får igång konditionen också. Fjärde gången men ingen bebis nu heller.. Ska det bli ett grodyngel istället? Nääää.... Vill inte ha det..
Ska det bli till o vänta ännu ett år och få en borego-bebis? Hmmmm osäker men skulle funka. Magnum chic dream är en vääldigt söt liten prick men.. Jaa vad vet jag.. Typ ingenting känns det lite som. Jajja, får se hur det blir, ganska säker på att jag inte vill ha ett grodyngel iallafall.. Nåt som är positivt är att jag får ett år till på mig till stall iallafall.. Allt tar sin egna lilla tid.
Nu är det dags och göra frukost.. Omelett får duga för stunden.

Älskar min fina Jimmy, han är bäst! :-)

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards