linnpettersson

Alla inlägg under april 2014

Av Linn Pettersson - 27 april 2014 18:59

Det var en oändlighet sen sist men nu hände det...
Inte en aning om vad jag ska skriva men tar det allra senaste eller nåt...
Tankarna har nu blivit för många och jag vet inte vad jag ska ta mig till längre, men en sak är säker och det är att jag skulle inte ha något emot att kunna spola tillbaka tiden iallafall 2,5 år ca.. Hade man fått välja så hade jag nog gärna fått en hel del saker innan det ogjorda också!
Men helst av allt bara spola tillbaka 2,5 år!
Tror bara det va menat med oss men ska inte beklaga mig för mycket, har lurat mig själv en hel del med känslorna tror jag, för dom har fan inte försvunnit!

Orkar inte tänka tanken mer nu, blev ett kort och jävligt tråkigt inlägg men så ligger det till..

Mitt hjärta släpper dig aldrig// en förvirrad tjej! (...som inte skrev hej)

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards