linnpettersson

Alla inlägg under december 2012

Av Linn Pettersson - 12 december 2012 13:53

Allan har blitt en så duttig pojke som bara hänger med i svängarna och snön och allt det nu va.. Imorgon ska han få sin första vaccineringsspruta också!
Dagen drabbades av 2 gubbar som förklarade allt och inget om isocyanater eller va det nu heter?
Men det är ju bra så man får "diplom" för att sen stolt visa upp när man söker jobb!
Lilla Dolly har döpt om sig till Mimmi och flyttat till underjorden medans Elvis sprätter med tassarna i kalla snön. Och inne sitter dixie och husse och skiter ikapp...
Ute ligger snön vit och vintern kyler på i kallaste grad.
Så jävla nöjd över att alla julklappar är införskaffade också, slipper man tänka på det för snart är det julafton då jultomten kommer till alla snälla barn (alltså inte till mig tyvärr). Jag får nöjja mig med tomtenissarna Adam och Ida då trorja eftersom det är dit vi ska och busa!
Nästa vecka börjar jullovet också så man kan passa på och njuta innan vi börjar igen den 8 januari.
Nä nu ska jag med skolans gulliga matmamma vivvi o handla lite ^^.

Älskar min älskade Jimmy massor! Shit, måste fixa din julklapp oxå! ;*

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards