linnpettersson

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

till världens finaste Kille?

Av Linn Pettersson - 6 maj 2014 23:16

6/5-14 är världens lyckligaste människa! pirrar i hela magen så fort jag tänker tanken på dig! blir så glad av att bara höra ditt namn och det känns helt ofattbart att du har gett mig denna chansen! men tredje gången gillt, och absolut INGET ska få komma i vägen för oss den här gången!
Jag vet att jag kommer göra det här bra och jag kommer göra allt och vad som helst för att göra dig lycklig! Jag ska visa dig så mycket så till slut kommer du ha glömt all den dåliga skiten! även fast det är svårt så beskrev det iallafall hur mycket jag kommer kämpa för oss! Allt för dig!
det svåra för mig är att du visar så väl och det hörs så tydligt hur osäker du är, jag vet att du vill och jag tror att du tror på mig men försök ändå att visa det lite mer för jag vet själv att jag kommer klara det här och det blir bara svårare att bevisa om du ska känna dig osäker hela tiden, så försök att se positivt för jag vill inget hellre än det här! och till slut kommer förhoppningsvis ett nytt försök att bilda familj och det skulle göra mig överlycklig!
Försök inte bara att visa att du tror på mig utan lägg gärna lite energi på lite omtanke också! jo, jag får det och fick det en hel del när vi va själva i helgen.. men även när andra är med, kanske nåt gulligt sms emellanåt då och då, nåt fint nämnt på din roliga blogg kanske osv, du förstår vad jah menar! något sånt ibland skulle uppskattas så sjukt mycket och skulle bara leda till att jag kämpar på mer och mer. Men det här måste ändå betyda något i och med att vi hittar tillbaka till varann en tredje gång och känslorna kryper i magen lika mycke för det.. Love u! nu och föralltid! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Pettersson - 1 januari 2016 15:19

Dom sista dagarna av 2015 har varit helt okej.  Självaste nyårsafton spenderades hemma och 2016 firades in med familjen och några av dom bättre vännerna.  Det var alldeles lagom, och efter 00-slaget firades den 1 Januari in med en liten tur med 7...

Av Linn Pettersson - 27 december 2015 09:43

Dom närmsta juldagarna har varit riktigt fartfyllda och många paket har delats ut.  Uppesittarkvällen blev av hemma hos pappa och många bingolotter kryssades i. En tassimo-maskin blev jag ägare till, som var önskat och väntat. Självaste julafton ...

Av Linn Pettersson - 20 december 2015 23:41

Då var fjärde advent här och julafton närmar sig med stora steg. Dagarna fylls snabbt på med saker som behöver göras och denna dagen med det vackra vädret fick bjuda på en ridtur på min underbara häst, superduktig helt enkelt! Dagarna sen sist har r...

Av Linn Pettersson - 15 december 2015 19:48

Ännu en vecka har gått och nu är det bara 9 dagar kvar till självaste julafton.  Dagarna har ägnats åt lite jobb, stallet och sonen mestadels.   Vid sidan av det har vi varit hos mormor och morfar på Vinön och fått utsökt lasagne, varit på julb...

Av Linn Pettersson - 9 december 2015 09:38

Måndag-morgonen började fridfullt med en morgontrött liten pojke och en frukost som blev framdukad med kokta ägg.  Ett ynka litet sms ledde till stor sorg, snabb påklädning och full rulle på S6:an raka vägen till faster.  Classy Crescent/Vera som...

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards