linnpettersson

Alla inlägg under september 2012

Av Linn Pettersson - 24 september 2012 09:44

Älskar dig sjukt jävla mycket Jimmy Karlsson! Du är den bästa jag har, älskar dig mer än du någonsin kommer förstå! Trots ditt 700-timmar-i-veckan-jobb, och trots småtjaffs då och då så älskar jag dig, bara dig mest! Puss bejbi! <3

Av Linn Pettersson - 3 september 2012 12:34

Inte långt ifrån att jag smälte när jag var i Uddevalla och hälsade på lillskiten Allan!

Han var ju underbar! Det kan man kalla kärlek vid första ögonkastet, och snart ska han hem! Det vet jag.. och alla andra!   

Denna vecka är inget annat än fullbokad   

Känns som att allt ska hinnas med denna vecka. Idag skulle ett par byxor behöva införskaffas och på det ska jag klippa gräset! Imorgon Städa logen med mamma för att kunna ha fest eller nåt sånt, även städa ur chevan för en roadtrip till ena änden av Sverige. På onsdag är det dags för den evigt långa roadtripen, först till Skåne för att lämna cp-häst (yeeeesss!!!) och på hemvägen på åker vi inte längre än till Ullared.. det var ju dags för en dag till Ullared nu efter ett år.. nu har vi väntat o väntat så nu är det dags mamma, Karin och faster!    

1 cheva och en 2-tons hästtransport... nu jävlar kan vi shoppa!

På torsdag ska vi ha friluftsdag med skolhelvetet! Då ska vi tydligen cykla flera tusen kilometer! Och inte nog med det, vi måste leka handikappade också och ha cykelhjälm! Ska vi ha det kan dom ju ta sina jävla hjälmar och trycka upp i röven medans jag är hemma och är alldeles "sjuk".

På fredag är det lillasyster Elins dag då är det dags att baka tårta! I skolan är det äckligt jävla skolfoto också!   

Och så har vi lördag också då får man ta fincyklen till mamma och grilla... då är det sån här fest på logen.

Nu får det inte plats mer den här veckan.. hjärnan får ju arbeta i 190 för att komma ihåg allt som ska göras och sägas och allt sånt där...

Nä nu får det räcka med detta skrivande... nu tycker min lärare inte om mig och min blogg längre... fast det skiter jag i (fan va tuff jag är) för det är ju älsklingen min som ska skriva detta i helgen så det blir ju klart vilket som!   


Men hur som helst så älskar jag Jimmy mest i hela vida världen!   

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards