linnpettersson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linn Pettersson - 14 oktober 2013 18:09

Idag serru min älskade har vi varit förlovade i hela 8 månader! :D 

O, du anar inte hur lycklig jag är med dig! Jämt, hela tiden, varje sekund och hela livet ut! 

 


ÄLSKAR DIG HJÄRTAT MITT! :D 

Av Linn Pettersson - 10 oktober 2013 14:33

Jösses, vad har hänt under denna långa tid utan sånt här onödigt bloggande!?...

Joo, MASSOR! Vart ska jag ens börja? Kan inte ens få med allt! 


Har till exempel tävlat med min underbara lilla älskade häst för första gången som jag blev jättenöjd över då vi kom trea båda gångerna i 2 st longe line, blev ett missförstånd i trailen annars gick det oväntat riktigt jättebra! Och så blev min lilla snygging reserve champion bland hingstarna. :)


Kunde ha varit i sjätte månaden nu också, men riktigt så blev det ju inte... Kom bara till andra-tredje, nåt sånt... menmen, bara att köra på- eller hur man ska uttrycka det på rätt sätt.


Har varit på semester också med älsklingen min, varit i Danmark, på västkusten runt lite och i Göteborg bosatte vi oss några dagar, gick på Liseberg och tittade på badjävlar- Magnus Betnér, Peter Apelgren, Björn Gustavsson m.fl Det var riktigt roligt, men dyrt vart det på kvällen när vi hävde i oss lite mer öl än vad vi trodde dagen efter, men har man semester så har man ju! :D 


Näääää, nu luktar det för mycket bränt, tror inte det va nyttigt att tänka såhär mycket på vad jag gjort och inte, nu har jag iallafall fått med det viktigaste som hänt mig under denna sommar!


Älskar dig världens bästa Jimmy, du kommer att bli en perfekt pappa! Det vet jag, när det är på G igen! :) Puss älskling! 

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards