linnpettersson

Alla inlägg under mars 2012

Av Linn Pettersson - 21 mars 2012 12:35

Igår hade jag och älskling 8 månader tillsammans :D

Underbara 8 månader med en underbar sötnos!

Synd bara att han va och jobbade.. menmen får ta igen det på fredag istället!

Pratade med honom igårkväll.. och då säger han att han ska köpa present till mig idag! :O Vad kan det vara tro?! Lika spännande för varje gång :) Och vad det än är så blir det alltid bra, för det vet jag! :)

På fredag ska vi även till Johan.. han ska förhöras by mig :) Haha! Låter mer allvarligt än vad det är, men håller på med ett projekt i skolan då vi ska intervjua ett företag om kundvård-yrkesetik och kvalite, då tyckte jag att det passade perfekt att Johan fanns! :)

längtaaaar såååå efter min Jimmy-bebis :D... haha kan ju misstolkas mer eller mindre ^^

Men det göööör inget, för det har han sagt.. om allt o alla.... och nu kan jag höra honom också säga: " det har mamma lärt mig".. typ som allt annat eller hur det nu va ;)


ÄLSKAR DIG BEBISEN MIN! KOM HEM NU! :) Pussar!


Av Linn Pettersson - 16 mars 2012 16:45

Ännu en vacker dag... inte för att man kan kalla den vacker men man kan ju alltid önska! 

Vaknade pigg som en..jaa vad man nu säger klockan 6 imorse.. antagligen för att det skulle hända mycket roligt en dag som denna :)

Först en suverän frukost i skolan för att sen åka hem kvart i 11 till världens bästa älskling som varit borta ännu en skräcksam vecka! Mycke monster här i huset :S

Iallafall.. så kom Elin vid 1 och ville ha barnvakt en stund.. så jag sa ja och tog na! 

Sen kom det folk och ville titta på lilla gamen.. dom provkörde en sväng och sa sen.. "vi vart för inte så längesen pålurade en 740 för inta så länge sen som va skit så vi har kommit överens om att tänka lite först" 

Tror inte att dom kommer vilja ha den men man kan ju alltid hoppas.. ^^

Och nu sitter jag i soffan, kall som en isglass med en sovande Elin bredvid.. som dessutom ser ut att ha det lite varmare och skönare under filten.. Ibland vill man bara vara så liten igen.. inga bekymmer, alla bara tar hand om en, blir runtskjutsad i en vagn för att slippa gå och ser alltid ut att ha det så mysigt.. Ser sååå skönt ut :)

Jajja.. man vet ju aldrig.. man kanske födds på nytt sen när man dött och får en ny chans att gosa ner sig lite varstans!

Fast nu ska jag fråga älsklingen min om vi kan åka till ÖoB och så vidare till faster på jobbet (hemmakväll) och så vidare till fasters hem för att hämta växellåda+kardan för dom som är intresserade!

Hejsvejs! :D  

Av Linn Pettersson - 13 mars 2012 18:13

Nu vart det fart i den så kallade bloggen efter ett ögonblick av stillhet! :)

En hemma-dag idag då man gick o vart sjuk.. 

Det började med att man vaknar av att man har fått massa sms av David klockan 8 då han undrade om han fick låna mitt data-lösen i skolan xD.. tack David.. imorgon stänger jag av ljudet ;)... 

Efter det fick det bli några avsnitt beverly hills :D

Sen startade man en omgång tvätt innan det blev en promenad med Engla.. och medans man ändå var ute flyttade jag på traktorn som fått klagomål om att ha stått i vägen av hans lilla fan Jimmy Karlsson! :)


Disken togs hand om och min mage fick mat.. även dom stackars blommorna fick bli omhändertagna idag, då vart dom nöjda för ett tag också.. Sen har jag bara suttit framför denna förbannade datorn resten av dagen tråkigt nog.. typ! Har ju gjort NÅGOT vettigt i alla fall... lagt ut stackars traktorn på annons :/ se om det är någon som nappar eller om det blir skrot av skiten! 

Nä! Nu ska jag nog dra mig bort mot affären och ta en titt om det finns någe gött :) 

Av Linn Pettersson - 12 mars 2012 19:41

NU är det dags att göra ett litet inlägg här tycker jag.. 

Men ärligt talat så har jag inte en jävla aning om vad jag har gjort, så vill ni veta något så får ni nöja er med några smådagar och dom senaste.. :)

Det har alltså varit sportlov.. Då har jag ett svagt minne av att jag var med älsklingen min till stockholm när han skulle jobba. "Skjutsade" upp honom söndag-natt och så jobbade han en sväng, senare på måndagen åkte vi till vasa-museet för att kika lite på våran 7-månaders dag, jag menar något annorlunda måste man ju göra ibland :). 

På tisdagen åkte vi hem för då vart jimmy.. jaa vad ska man kalla det, sjuk.. 

Sportlovet bestog även av att vara barnvakt och hjälpa Jonna byta kontor eller nåt sånt. 

Veckan efter det började skolan igen då.. på fredagen där var man ledig för att invänta sotaren och även finaste älsklingen! Lördagen vart en myskväll med film hos Bea! :) 

Då var vi framme på vecka 10 också.. Måndagen vart en härlig ridtur på Vera! :) 

På torsdagen vart det en trååååkig förmiddag på universitetet och en rolig eftermiddag på gustavsvik med några :)


Och denna helg som just var då... då vart det 40+10.. vad blir det, 50-årsparty hos Rosie och Jonas.. Jonas fyllde 40 och Adam fyllde 10 den lilla skitungen :). Jahapp.. sen var det helt plötsligt söndag igen.. och Jimmy åkte iväg för att jobba på natten :/ Du är hemma för kort stund älskliing! :/

Jajja, bara och vänta tills på fredag igen då.. så man får mysa ännu en alldeles för kort helg! 

Idag efter skolan åkte jag till mamsen och en sjuk Elin och hälsade på.. Elin var inte så speciellt kry kan man ju säga.. men sen vart hon lite piggare som tur var :) Sen snodde jag Engla och gick hem, och.. nu ska jag ringa världens bästa älskling :) 


Älskar dig mest baby! 

Du är en bland dom bästa som har hänt mig! En bland till exempel Elin, mamsen, papsen, bensan, jonsan, fassur, petrus och massa mera! :) och inte bara dom som finns utan även en som snart kommer att finnas.. min alldeles egna lilla fölis! :) Längtar sååååå.. men bara att stå ut.. den som väntar på nåt gott (eller vad man nu ska säga) vääntar aldrig för länge :) 

Men NU ska jag ringa älskling på riktigt! :) 

        

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards