linnpettersson

Alla inlägg under februari 2013

Av Linn Pettersson - 18 februari 2013 22:10

Älskling, du vet alltid vad jag vill ha! :) älskar dig! :)

Av Linn Pettersson - 18 februari 2013 21:31

Då var det dags för ett inlägg igen då medans skiten får göra sitt eller hur man ska uttrycka sig i vissa lägen..
Under denna långa period har man både fått maginfluensa, klappat massa på hästen och fyllit år, så nu är man myndig eller va det hette! :)
På det har förhållandet gått neråt men sen upp igen som tur är, men som en klok tjej sa: det måste gå sönder för att man ska kunna laga! Det stämde ju bra tyckte jag. Så nu är man förlovad oxå, med världens bästa älskling! :D

Nu är det sportlov oxå, tur det så man får vila sig lite oxå, så efter min längtan efter att få rida så har jag idag äntligen gjort det på lilla vera! Gick kanon rent ut sagt! :)

Alla hjärtans dag var perfekt även fast jag råkat smitta ner stackars älsklingen med magont...

Nästa vecka är det dags för praktik på skadepoolen, får se hur det går då! :)
Nä, nu ska jag gå upp med älskling o sova så vi är utvilade imorn när Elin ska komma och busa!

Älskar dig Jimmy! Amor vincit omnia! :)

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards