linnpettersson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linn Pettersson - 29 oktober 2012 23:18

Uppdateringen är väl sådär och förhållandet till pojkvännen blir bättre samtidigt som magen blir större?! o.O Nu fick ni nåt o funder på vaa?!?!?! 

Mycket har hänt men inget som min hjärna har lust att spara i minnet så tyvärr finns knappt något att berätta! 

Haft praktik på "Örebro bildemo" i 3 veckor nu som varit okej! Gjort en del olika saker! 

Imorgon händer något stort! Och det kan ni då aldrig lista ut vad det är... 

En gul liten skitunge kommer att byta hem och nej, jag menar inte att jag har adopterat en kines! Kan nog hålla med om att jag mer eller mindre har adopterat nån gullig liten sak men det är då fan inte en kines iallafall, utan en gul liten häst! Nu äntligen kan man säga att han är min, som jag har längtat! 

Men är stallet klart? Nej inte riktigt, men inte långt ifrån :) Bara några lappar i plånkan som fattas! Men det gör inget för han ska stå med sin extramamma "tant Vera" sålänge och passa på att njuta av livet innan hårdträningen börjar! Mohaha! Nä nu är det dags att sova och hoppas på bra väder så tant Vera kan få sig en tur med Linnsan imorn innan det är dags att städa hästtransport, bädda den och sätta sig i bilen för att se framemot en resa mot Uddevalla för att hämta lillskiten Allan! 


Already Glowing, här kommer jag! :D <3


Älskar dig min fina Jimmy! Du har en stor plats i mitt hjärta, finns alltid för dig! <3


   

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards