linnpettersson

Alla inlägg under januari 2013

Av Linn Pettersson - 7 januari 2013 20:27

Jahapp, då var julafton, nyår och alla dom där dagarna däremellan förbi...

Allt och inget har hänt, dom flesta kvällarna har tillbringats hos Ella och Stefan där det alltid är lika trevligt och dit man alltid är lika välkommen! Dygnet har vänts tack vare sena/tidiga mornar....


Rummet på övervåningen är snart dax för lilla mig att ta över= tapetsera, måla och lägga golv. 

Får la se hur snett och dant det kommer bli! :D


Imorn börjar skolfan men innan jag är redo för den ska Allan få träffa hovslagaren för första gången! Han som blivi så duktig på att lyfta hovar och allt! 


Julklapparma är jag nöjd över, både dom jag fick och gav, hoppas älsklingpälskling är nöjd iallafall! 


Nu har hund och husse kör här i soffan, bäst att sluta skriva innan det läggs in en ton på detta inlägg också! :)


Älskar dig Jimmy, and you knows it! 

Lycka till med hovvis imorn Allan, är vid din sida o håller hand! :D

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards