linnpettersson

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Linn Pettersson - 26 november 2011 15:26

En klocka vart man väckt av halv 9 i morse, göra mackor och oboy till älskling och checka av alla grejer. In i bilen och åka till Hidingsta för att sen åka vidare med hästen till Markebäck :D. Det här kommer bli en rolig helg! 

Väl framme var det bara & ställa ordning grejerna och ställa in Grodan i boxen.. efter en viss längtan var det äntligen dags att rida. Passet ledde till en nöjd jag och en duktig Groda och en riktigt fin lunch! 

Snart är det dags för ett pass till och en skön natt... till 8 imorn-bitti i alla fall för då är det ett långpass istället för 2 korta. Sen kommer pappsen och hämtar mig och hästen, jag kommer ju inte vara lite nervös när han ska köra min Groda! 

På tal om idag så vart det myskväll med älskling igår, inte bara film utan även uppsättning av ny skohylla, hatthylla, badrumsskåp och tomteland. Mycket vackert! :) 

Saknar redan min älskling även fast det bara är en natt! Jajja, skönt och slippa mig ibland också! ;) 

Älskar dej Jimmy Karlsson! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards