linnpettersson

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

Nu var det lääänge sen..

Av Linn Pettersson - 12 mars 2012 19:41

NU är det dags att göra ett litet inlägg här tycker jag.. 

Men ärligt talat så har jag inte en jävla aning om vad jag har gjort, så vill ni veta något så får ni nöja er med några smådagar och dom senaste.. :)

Det har alltså varit sportlov.. Då har jag ett svagt minne av att jag var med älsklingen min till stockholm när han skulle jobba. "Skjutsade" upp honom söndag-natt och så jobbade han en sväng, senare på måndagen åkte vi till vasa-museet för att kika lite på våran 7-månaders dag, jag menar något annorlunda måste man ju göra ibland :). 

På tisdagen åkte vi hem för då vart jimmy.. jaa vad ska man kalla det, sjuk.. 

Sportlovet bestog även av att vara barnvakt och hjälpa Jonna byta kontor eller nåt sånt. 

Veckan efter det började skolan igen då.. på fredagen där var man ledig för att invänta sotaren och även finaste älsklingen! Lördagen vart en myskväll med film hos Bea! :) 

Då var vi framme på vecka 10 också.. Måndagen vart en härlig ridtur på Vera! :) 

På torsdagen vart det en trååååkig förmiddag på universitetet och en rolig eftermiddag på gustavsvik med några :)


Och denna helg som just var då... då vart det 40+10.. vad blir det, 50-årsparty hos Rosie och Jonas.. Jonas fyllde 40 och Adam fyllde 10 den lilla skitungen :). Jahapp.. sen var det helt plötsligt söndag igen.. och Jimmy åkte iväg för att jobba på natten :/ Du är hemma för kort stund älskliing! :/

Jajja, bara och vänta tills på fredag igen då.. så man får mysa ännu en alldeles för kort helg! 

Idag efter skolan åkte jag till mamsen och en sjuk Elin och hälsade på.. Elin var inte så speciellt kry kan man ju säga.. men sen vart hon lite piggare som tur var :) Sen snodde jag Engla och gick hem, och.. nu ska jag ringa världens bästa älskling :) 


Älskar dig mest baby! 

Du är en bland dom bästa som har hänt mig! En bland till exempel Elin, mamsen, papsen, bensan, jonsan, fassur, petrus och massa mera! :) och inte bara dom som finns utan även en som snart kommer att finnas.. min alldeles egna lilla fölis! :) Längtar sååååå.. men bara att stå ut.. den som väntar på nåt gott (eller vad man nu ska säga) vääntar aldrig för länge :) 

Men NU ska jag ringa älskling på riktigt! :) 

        

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linn Pettersson - 1 januari 2016 15:19

Dom sista dagarna av 2015 har varit helt okej.  Självaste nyårsafton spenderades hemma och 2016 firades in med familjen och några av dom bättre vännerna.  Det var alldeles lagom, och efter 00-slaget firades den 1 Januari in med en liten tur med 7...

Av Linn Pettersson - 27 december 2015 09:43

Dom närmsta juldagarna har varit riktigt fartfyllda och många paket har delats ut.  Uppesittarkvällen blev av hemma hos pappa och många bingolotter kryssades i. En tassimo-maskin blev jag ägare till, som var önskat och väntat. Självaste julafton ...

Av Linn Pettersson - 20 december 2015 23:41

Då var fjärde advent här och julafton närmar sig med stora steg. Dagarna fylls snabbt på med saker som behöver göras och denna dagen med det vackra vädret fick bjuda på en ridtur på min underbara häst, superduktig helt enkelt! Dagarna sen sist har r...

Av Linn Pettersson - 15 december 2015 19:48

Ännu en vecka har gått och nu är det bara 9 dagar kvar till självaste julafton.  Dagarna har ägnats åt lite jobb, stallet och sonen mestadels.   Vid sidan av det har vi varit hos mormor och morfar på Vinön och fått utsökt lasagne, varit på julb...

Av Linn Pettersson - 9 december 2015 09:38

Måndag-morgonen började fridfullt med en morgontrött liten pojke och en frukost som blev framdukad med kokta ägg.  Ett ynka litet sms ledde till stor sorg, snabb påklädning och full rulle på S6:an raka vägen till faster.  Classy Crescent/Vera som...

Presentation


20år
Mamma till Eddie, född 14 Augusti- 2015 och förlovad med världens finaste pojkvän Jimmy. Och sist men inte minst, stolt ägare till den finaste hästen man kan tänka sig, Already Glowing (Allan) ~*~*~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards